11 Temmuz 2008 Cuma

Deli Kampta

Uche ayağını kırdığı zaman gayri ihtiyari kendimi Acıbadem hastanesinde bulmuştum.Rambo Okan'la kapışacak seviyedeki Uche sevgim alay konusu olmaya devam etmekte ancak; yaş ilerleyip,sorumluluklar arttıkça futbolun hayatınıza olan doğrudan etkisi azalmakta.Taraftarı olduğunuz takımla ilgili sevinçlerinizde,hüzünlerinizde makul sınırlar içinde kalabiliyor...Bu tarz kırılma anlarına dek.Olgun taraftar taklidi yaptığının farkına varıyor insan yaşadığı büyük üzüntüyle beraber.

Futbolcuların serbest dolaşım hakkı kazanmalarının yolunu açan Bosman nasıl futbol dünyasını alt üst ettiyse, Devid de Souza'da benim kişisel futbol görüşümü tamamen değiştiren adamdır.Hepimiz futbolu çok iyi bildiğimizi iddia ederiz.Kimimiz bilgisayar başında CM oynarak öğrenmişizdir futbolu,kimimiz Dereağzın'da üstüne cam kırıkları serpiştirilmiş duvarların ardında idman izleyerek ama müdahil olmayanımız yoktur topçuyada, onun hocasınada.Sporun her dalında istikrar ve disiplinin başarının anahtarı olduğuna bütün gönlümle inanmama karşın,Devid'in ilk sezonki performansının ardından gitsin futsal oynasın dedim bu adam.Takip eden sene ortaya çıkan sorumluluk alan,oyun kuran,stoperlerden gelip top alan,inanılmaz anlarda müthiş şutlar atan,bek kademesine giren futbolcuyu görünce dur bakalım dedim kendime.

(Latin Amerika Grubu)

Bana sen pek anlamıyorsun sanırım futboldan diyen Devid,kampa geri dönmüş.Sıra Maldonado'da.Bu sezonda ondan öyle bir mesaj bekliyorum.

Hiç yorum yok: