17 Ağustos 2008 Pazar

Rejim Bozar

2 haftayı aşkın süredir yediğime içtiğime dikkat eder oldum. Bu saatten sonra topçu olacak halimiz yok ancak vücudu biraz hafifletmenin bir zararı olmasa gerek.Adını rejim koyupta kendimi strese sokmak istemediğim bu gırtlak kontrollü günlerin 10. sunda Konyalılar'ın önünden geçerken servis şöförüne dur dedim. Sıfır (rakamla 0) vicdan azabı içinde etli ekmeğimi afiyetle yedim sonrada eve kadar yürüdüm.Görgüsüzlerin lahmacunla karıştırdığı etli ekmek dışında kuşbaşılı ve kıymalı mevlana adları verilen muhteşem ince hamurlu pideleri ve fırın kebabını şiddetle tavsiye ederim.

2 yorum:

Hiko dedi ki...

Ilk basta ben derim ki su blogtan damak tadini kaldiralim. Gurbette olanlara cok vicdansizlik oluyor:)
Ayrica eve kadar yurudum dedigin Kazasker konyalilardan sizin eve kadar mi, yoksa konyalilar sizin sokagin basinda sube mi acti.
Son olaraktan ben adina diyet demeyip yediklerimize dikkat etme olayini onbir ayin sultanina sakliyorum; hatta gunler cok uzun, iftarla uyku arasi da cok kisa oldugu icin, daha cok yiyemediklerime dikkat edecekmisim gibi geliyor

Okechukwu dedi ki...

Yazarken aklımdaydın, bu tarz bi tepkiyede hazırlıklıydım ama elden ne gelir.Nerdeyse 20 senelik tanışıklık damak tadlarınıda yakınlaştırıyor demekki.damak tadına devam ama yağlamayla ilgili bişey yazmıycamda sen gelene kadar yemiycemde.nerden bulupta yiycem zaten.)
bu arada ciddi ciddi kazaskerden idealtepeye yürüdüm, 4600 metreymiş sonra baktım.