21 Eylül 2009 Pazartesi

Getir Evladım Rakı Roka

İstanbul'dan vurdum yola, Assos'ta verdim bir mola,
Aman allahım o ne manzara, getir evladım rakı-roka.
Akçay 'da buz gibi bir deniz, Ören'de sahil tertemiz,
Hep böyle kalsın isteriz, getir evladım rakı-roka.
Sarmısaklı'da, Badavud'da, yazın keyfi bir başkadır bu kumsalda,
Yanıyor akşam Şeytan Sofrası'nda, getir evladım rakı-roka.
Çamlık, Ayvalık ve Cunda, her kış tütüyorsunuz burnumda,
Kalacağım sanki eninde sonunda, getir evladım rakı-roka.

Ne şirindir Foça'da eski evler, İzmir'de bir başkadır güzeller.
Pasaport'ta içmeyene ne derler, getir evladım rakı-roka.
Çeşme'de rüzgar, Dalyan'da çupra, Selçuk 'ta çöpşiş ve ayranı unutma.
Kuşadası'nda hayran olursun guruba, getir evladım rakı roka.
İşte Söke, Didim, ve Altınkum, Halikarnas'ta dertlerimi unuttum.
Ah Bodrum, ben sana aşık oldum, getir evladım rakı-roka.
Marmaris, virajlar ve Datça, hey karşı komşu, tut elimi dostça.
Ah Ege ah, sende bu güzellik oldukça, getir evladım rakı-roka

Tatil vakti, şükür kavuşturana...

Hiç yorum yok: