10 Nisan 2010 Cumartesi

Ben Fenerbahçeyim

Aklımdan geçenlerin günlüğünü tutmaya başladığım vakit, aynı aklımın ucundan dahi geçemeyen taraftar profilleri ile karşılaşacağımı tahmin etmemiştim. 

Futbolda şampiyon olunan yıllarda "Fenerbahçe'li", şampiyonluktan uzak kalınan sezonlarda kimsesiz, voleybol kızlarda Eczacıbaşı'lı, erkeklerde Arkas'lı, genç takım seviyesinde Güneş Sigorta'lı, basketbol erkeklerde Efes Pilsen'li, bayanlarda Botaş'lı, tekerlik sandalyede Galatasaray'lı olan, taraf olmanın mantığını idrak edememiş taraftarlar gördüm.

İşte o taraftarlar son yıllarda Fenerbahçe'nin her branşta başa güreşmesinden muzdarip iken bendeniz misali masa tenisinden, yelkene çubuklunun kazandığı her madalyada gözleri dolan aklıevveller tarifsiz bir mutluluk içindeler.

Spor tarihinin lokomotifi olan futbol, basketbol ve voleybol  branşlarının hepsinde birden, kızlı erkekli olarak kazanılması muhtemel şampiyonluklara birer adım kalmışken ben mutlu olmayayım da onlar mı olsun?...

Hiç yorum yok: