6 Aralık 2008 Cumartesi

Yardımsever Yardımcı

Bana kimse hakem çizgide değildi, o sebepten kaçırmış olabilir demesin. Ofsayt gerekçesiyle ilk iptal ettiği golden sonra topun dibine giren Guiza'nın sarı kart görmesi için James Bond misali kafasına geçirdiği kulaklık vasıtasıyla orta hakeme tam 3 kere sarı kart-sarı kart-sarı kart diye yakaran adamın iyi niyetinden o dakika itibarıyla şüphe etmiştim. İkinci iptal ettiği gol ise evlere şenlik. O golü görmek için hatta olmaya falan gerek yok, göz kusuru olmayan her insan evladı onun içerde olduğunu uzaydan bile farkeder.
Bir kaç senedir bunları siyah gömleğin verdiği kötü imajı silmek amacıyla farklı renklerle donatmaya başladılar. Turkuaz,sarı,kırmızı farketmez ; kalbi kara olanlar hangi renk giyerse giyin futbol sever için kara gömlekli adam sıfatından kurtulamıyor.
***
Maçla ilgili yazıda Selçuk'u ön plana çıkarmayı düşünüyordum maçı izlerken ancak yardımcı hakem bana hedef saptırdı. Son cümleyi Selçuk' a ayırıp hakkını teslim edelim. Tek kelimele muhteşemdi.

Denizlispor 0-1 Fenerbahçe

1 yorum:

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

yan hakem son adama bakıyormum muş muş. o şut atıldıktan sonra topa baksa yaa hakem. FB lehine binde bir hata olduğunda hakemleri yerin dibine geçiren zihniyet bu hatadan sonra yan hakemi koruyor hadi bu golü geçtim Guiza'nın golüne nasıl ofsayt çalınır ki? bu daha büyük hata.