20 Ağustos 2009 Perşembe

" Pazar'ın Ertesi" # 15

1945'lerde Ortaköy ihzariyesinde okurken, bir gün tuvalethanede elimdeki bir dergi ile Sabri Mahir Bey'e yakalanmıştım. Hatırlıyorum aramızda aynen şu konuşma geçmişti...
- Ne o elindeki?
- Dergi hocam...
- Ne dergisi?
- Sarı-Lacivert dergisi...
- Sen komünist misin?
- ??!!!
- Evet evet sen komünistsin. Çünkü Galatasaray limanında dolaşıyorsun, Fenerbahçe bandırası taşıyorsun. Bir tek Rus gemileri Boğaz'dan geçerken göndere Türk bayrağı çekmezler...

22 Aralık 1981 ( 500 Yıl ve Galatasaray Üzerine Düşünceler )

PS: İslam Çupi, Vefa Lisesi mezunudur ancak bir dönem Galatasaray Lisesi'nde okumuştur.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

İslam Çupi Galatasaray dergisinin ilk sayılarında yazmıştı hatta.

http://img338.imageshack.us/img338/8392/galatasaray1.jpg

Okechukwu dedi ki...

muhteşem bir şey bu. ellerine sağlık. hele bunun ardından ben niye kimse okumuyor diye hayıflanıpta birşeyler karaladıktan sonra böyle bir yorumun denk gelmesi beni çok mutlu etti.

Adsız dedi ki...

Lafı bile olmaz.

İlker Yılmaz dedi ki...

bu post fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi şampiyonluğu postundan daha değerli bir post. okumaya her şeyden çok ihtiyacımız var. özellikle islam çupi'yi.

İlker Yılmaz dedi ki...

ben postları karıştırmışım. yukardaki post için di yazdıklarım :)

Okechukwu dedi ki...

farkettim ben ama herkes farkındadır nede olsa diye ses çıkarmadım.)
sağolasın bu arada