17 Mayıs 2011 Salı

Güldürme Beni

Fenerbahçe şampiyon olursa tebrik edeceklerini söyleyen nüktedan başkan, bu sefer taklit yeteneğini kullanarak milyonları güldürdü. Medeni insan taklidiyle tebessüm ettiren başkan, çok değil üç beş hafta önce ise şöyle buyurmuştu:

“Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum. Kayserispor'un kalecisini de tebrik ediyorum. Vurgulu cümlelerle söylemek doğru olur. Muazzam bir kaleciymiş, esas bahsedilmesi gereken konu o, daha ikinci dakikada pes ettirdi Kayserispor'u ve daha gerisine de gerek kalmadı.”

İçinin güzelliği yüzüne vurmuş olan başkan, iyilik yapmak için Volkan Babacan’ın günahını almıştı sadece. Fenerbahçe altyapısından çıktığı için bilerek hata yaptığını zinhar kastetmemişti.

İki hafta sonra bu sefer Trabzonspor karşısına çıkan Kayserispor, kalecisinin hatasıyla henüz maçın başında bir kez daha pes etmek zorunda kaldı. Nüktedan başkan yüzünde kocaman bir tebessümle “O başka, bu başka…” diyerek ayaküstü gırgıra devam etti.

Ligin sondan bir önceki haftasında, şakacı başkanın takımının rakibi İstanbul Büyükşehir Belediyespor, İBB savunmasının son adamı ise altyapı eğitimini bir türlü tamamlayamadığı için Fenerbahçe’den gönderilmek zorunda kalan Can Arat idi. Doğum yeri hanesinde Kadıköy yazan ve düpedüz Fenerbahçe taraftarı olan bu çocuk, merkezi sinir sistemi ile kaslarını bir kez daha koordine edemedi ve onun büyük hatasıyla Trabzonspor maçın hemen başında öne geçti.
Fotoğraf Hayatım Fenerbahçe'den arak.)
İki gündür bekliyorum...
Nüktedan başkandan konuya ilişkin bir şaka, ufacık takılma, minicik bir alay gelmedi daha. Ne de güzel alışmıştık halbuki gülmeye.

Hiç yorum yok: