30 Temmuz 2011 Cumartesi

Hayallerimi istiyorum...

Yastığa kafayı koyar koymaz uyuyan insanları oldum olası anlamamışımdır. Hiç kafalarına taktıkları dertleri ya da kuracak hayalleri yok mudur diye düşündüm dün gece. Dertleri yoksa harika ama keşke hayal kurabilseler diye düşünürken uyuyakalmışım…

İlkokuldayken tribünde olduğumu hayal ederdim. Hayal bile olsa tek başıma gitmeye aklım ermez, abimin elini tutar yerimi alırdım. Sarı-Lacivert-Şampiyon-Fener derken uyurdum.

Ortaokul ve liseyi Kadıköy’de okudum. İdman seyretmek için Dereağzı’na, maç izlemek için ise stada gidebilecek yaşa geldiğimden olsa gerek, hayallerim sınıf atlamıştı. Gözümü kapattığım vakit Şeytan Rıdvan ile duvar pası yapar, gelişine vurur, Fenerbahçe formasıyla ilk golümü atıp tellere tırmanırdım…Hayali tribünde oturmak olan Fenerbahçeli kardeşime sarılırdım sımsıkı.

Sonra aşık oldum, belki öyle sandım. O’na derdimi dökene dek hayallerimde hazırlandım. Elini tutmaya başladıktan sonra ise birimiz sarı, ötekimiz laci olmuştu hayallerimde. 

Büyüdüm. Önce meslek sahibi, sonra ‘adam’ oldum. Bu süreçte hayatımın aşkını buldum. Temmuz’un 18’inde elimi tutmasını dileyip, ertesi gün (19.07) evlenme teklif ettim. Hayatı ve Fenerbahçe’yi paylaşacağım bir kuzum ve yeni hayallerimiz vardı artık.  İlk kıyafeti sarı-lacivert bir zıbın olacak minik bir kuzunun hayaliyle kafamı yastığa koyar oldum. 

Soranlara 31 yaşındayım diye cevap versem de aslında 32 oldum. Hala her Galatasaray maçından önce hayal kurup, ardından rüyasını görüyorum.  Sabah galip uyanırsam çocuklar gibi şen olurken, aksi bir sonuçta ise karalar bağlıyorum.

Son bir aydır kafayı koyar koymaz uyuyanlara çok özeniyorum. Fenerbahçe’nin içine düşürüldüğü durumu düşündükçe migrenim azıyor. Hayal kurmak istediğim vakit ise tıkanıyorum. Benim hayallerimi çaldılar.

4 yorum:

Yahya dedi ki...

Aynı şeyleri hissetmişiz desem yalan söylemiş olmam...

Hem başı hem sonu aynı...

Yüreğine sağlık...

İzninle Facbook - Fenerist Sayfasında paylaşıyorum..

Okechukwu dedi ki...

İzin senin.)

Sarı Lacivert Çubuklu dedi ki...

Hayal kuracağımız günler ALLAH'ın izniyle geri gelecek abi...İşte o zaman hayalimizi çalan hırsızlardan hesap soracağız...

Okechukwu dedi ki...

inşallah kardeşim, inşallah.