30 Ağustos 2008 Cumartesi

Büyük Kaptan #2


Hayatı ertelememek gerektiğini hatırladım futbol dolu bir gecenin sonunda. Benim Fenerli olmamda birinci dereceden katkısı olan dayım ve en az benim kadar iyi Fenerli kuzenle futbol üzerine uzun sohbetlerle dolu bir gecenin ardından eve döndüğümde Ümit Özat'ın maçta fenalaştığı haberlerini gördüm.Geçtiğimiz hafta sonu Eintracht Frankfurt maçını izlerken "Büyük Kaptan" başlıklı bir şeyler karalamak geçti içimden. Hakem top mu kale mi diye sorarken maçın başında, sorunun muhattabı iki kaptandan biri Yunanlı diğeride Türk idi bu Bundesliga mücadelesinde ama bunca malzemeye karşın tembelliğime geldi ve başka bir zamana ertelemiştim bu yazıyı. Kaptan kendini bu sefer böyle anımsattı bize.
Muhtemel bir kalp spazmının ardından, dili boğazına kaçmış kaptanın.Ama şükürler olsun iyiymiş.

Not: Beşer şaşar boşuna dememişler bu arada, kendi yazdığımı kendim unutmuşum...Kim ne derse desin, ben bu adamı çok özledim.Sparta Prag'ı Sparta'da mağlup etme hayalini bile özledim.Bundesliga'da izleme fırsatımız olacak Allah'tan bu sezon... demişim 29 Temmuz tarihinde hemde aynı başlıkla "Büyük Kaptan"

Hiç yorum yok: