29 Ekim 2008 Çarşamba

Futbol Düştü

10 gün önce Alfio Basile 'den boşalan koltuk için adaylardan bahsederken yazının son cümlesine teknik ekibe ucundan köşesinden katılmasıyla ilgili temennilerle birlikte Maradona'yı eklemiştim. Ama pekte umudum yoktu açıkçası.

Dün ise "Estudiantes Ruhu" başlığı altında karalayıp Bilardo ve Maradona'dan bahsederken aynı saatlerde Maradona'nın Arjantin Milli takımının başına geçtiği,Bilardo'nun ise onun yardımcısı olacağı haberleri düşmüş ajanslara.
94 dünya kupasında milli takım formasıyla sahaya çıkan Diego'nun milyonlara yaşattığı hayal kırıklığını hatırladığım için teknik adamlık kariyerinin Bilardo'nun yardımlarına rağmen çokta uzun sürmeyeceğini düşünüyorum.

Maradona Tanrı mı bilmiyorum , ancak Tanrı'nın Arjantin'li olmadığına emin oldum bu karardan sonra.

PS:Haşa.)

1 yorum:

Alfredo dedi ki...

'Diego ve teknik direktörlük'.Aynı cümle içinde kullanasım bile gelmiyor.İçimdeki Arjantin ruhunu heyecanlandırsa da başarı elde edebileceklerini sanmıyorum.Eğer başarı elde edilirsede bu başarının mimarı teknik kadro değil futbolcular olur.