27 Ekim 2009 Salı

Kendi Oyuncusunu Vuran Taraftar



Keita'yı yaraladılar diye yaygara koparanlar izlesinler bir zahmet.Keita'yı yaralayan!!! şişe Galatasaray tribünlerinden çıkmaktadır.

Not:Buradaki görüntüden belli olmuyor o yüzden buradan indirebilirsiniz.

4 yorum:

Okechukwu dedi ki...

haha
gazetecilik başarısı kuzen bu.)
ellerine sağlık
ben indirdim izledim,nerden atıldığı gayet net. ne penaltıya itiraza benzer, ne gol ofsayt diye ağlamaya...

Puskas dedi ki...

hehe teşekkür ederim antu daki arkadaşlar sağolsun :)
Gerçi bu görüntüye rağmen ben hala şişenin keita'ya gelmediğini düşünüyorum.Arkasından geçiyo gibi geliyo bana yazık ama ikinci devrede samiyende :) küçük bir havuzu dolduracak kadar su atılınca bakalım hangilerini götürcek gözlemciye:D

fabio luciano dedi ki...

sırtı dönük oyuncusunu attığı şişe ile gözünden vuran galatasaraylı taraftarı da tebrik etmeden geçmeyelim.cüneyt arkın olsan arkadan attığın şişe ile vuramazsın adamı gözünden ama işte adamlar yapıyo be hacı...

Okechukwu dedi ki...

adamlar tonlarca su attılar(mübalağa etmiyorum ton derken:)iki sen önce, onca pratiği sen yap değil gözünden, kirpiğinden bile vurursun fabio...