25 Aralık 2009 Cuma

Şerefe

Harfler denen işaratleri öğrenip, sesleri yazıda göstermeyi becerir olduğumdan bu yana okuyorum. Son bir iki senedir, okuduklarımı birleştirip utanmadan yazmaya bile başladım. Çokca futbol yazma çabam, son zamanlarda bolca futbol merkezli kitap edinmeme sebep oldu. Kütüphanenin, komodinin hatta çamaşır makinesinin üzerini işgal eden bunca kitap, hele futbol ile alakalı olduğundan sonunda biricik kuzuma isyan bayrağını açtırdı ve...

"Ay bayılacağım artık futbol kitabı görmekten, ikimizin de okuyabileceği kitaplar alsan diyorum artık!..." dedi.

Yazıyorumya hani, bunu da yazdım bir kenara ve ilk kitapçı ziyaretimde kaptım getirdim Aydın Boysan'ın rakı içme el kitabını. Madem öyle o zaman "Şerefe".
Hafta başından beri Aydın Boysan'ın tabiriyle "demcilik" denen yabana atılmayacak işin inceliklerini öğreniyorum. Her gece kitabı elime aldığımda rakı içesim geldi de ancak bugün öğrendiklerimi uygulayabilmek kısmet olabildi. Şirketin Noel niyetine düzenlediği yılbaşı resepsiyonu sıkkın, bıkkın bir ortam olmasının yanı sıra rakı içene hoş bakılmayan ilginç bir yer olsa da elim şarap kadehine gidemedi.

İslam Çupi'nin ruhuna, Aydın Boysan'ın sağlığına...Bu gece şerefe.

PS:"Rakıya buz atmak caiz değildir. Ağza alınacak rakıya katılacak tek dünya malzemesi sudur, su... Karışım nasıl yapılacak, onun da raconu aşağıda anlatıldığı gibidir."

Hiç yorum yok: