27 Eylül 2008 Cumartesi

5.Hafta

Çoğu Fenerli , birçoğu maçtan önce Alex oynayamayacak haberlerine üzülmüş insanların yaşadığı şehrin takımına yenildi Fenerbahçe hemde 2. yarısında ezile ezile. Son senelerde bir futbol maçını 2 takımdan 1 tanesinin bu kadar çok hak ettiği başka maç hatırlamıyorum. Sezer sol ayağının dışıyla gelişine vurduğu vakit 2 elimi havaya kaldırıp gol diye bağırdım ben oynadığı futbolun hakkını alan takım için.
Fenerbahçe'de işler sarpa sarıyor. Eksikler değil bahane , eldeki kadronun en olasısı sahaya sürülse bile - emre yerine uğur boral oynamalıydı diye düşündüm ben kadroyu görünce ancak ikinci yarı mağlup olan takımın sol açığı uğurdu- sahada oynana futbol ve sonuç değişmiyor. İki stoperin arkasına değil , ortasına atılan toplarla pozisyona girdi maç boyunca Sivas. Beklerin arkasına adam kaçırmasını nispeten anlıyabiliyorum , hücuma çıkıp geri dönemedikleri için ancak çakılı oynayan iki stoper ve önlerinde yine mevkilerini terketmeyen iki çapaya rağmen savunmanın göbeğinden nasıl bir takım rakibe bu kadar pozisyon verebilir...?
Alex dibine girebilseydi maç orda biterdi , rakip ilk 20 dk da 2-0'ı bulup maçı ilk yarı koparabilirdi , Kazım atılsa Haytettin'e müdahalesinin ardından maçın seyri değişik olabilirdi... Sivas maçı sonuna kadar haketti ancak bunca göz ardı edilemez gerçek dahi beraberlik golünde Mehmet Yıldız'ın pozisyonun 5 metre ofsayt olduğunu değiştirmez.

Bu haftasonu aceto ustanın haftasonu futbol yardımı yerine Mtv'de Metallica Weekend alternatifini tavsiye ediyorum futboldan soğuyanlara.

Hiç yorum yok: