31 Mart 2009 Salı

Resultante İmportante

Dip köşe okuyanlar veya beni tanıyanlar bilirler, iş değil belki bu yaptığım ancak takım tutar gibi gazeteme sahip çıkarım okumayı öğrendiğim günden bu yana. Onca şikayetime karşın Milliyet okumaya devam ediyorum ve misal vapurda Milliyet okuyan başka bir kardeş gördüğüm vakit selam veresim geliyor deli gibi.
Geçtiğimiz hafta evde hanımla Devekuşu Kabare'nin teyp kasetlerini anıp gülerken, " ...bulabilsek ne güzel olur..." dedim. Allah'tan başka bir şey dilesem olacakmış. Ertesi gün çoğuna göre tek yumurta ikizi, bana sorarsanız kardeşliğinin bile tartışılması gereken Hürriyet gazetesinin Devekuşu Kabaresi dvd'lerini kupon karşılığı vereceğini duyunca eve bir gazete daha girer oldu.
Bunca girizgahtan sonra gelelim asıl mevzuya. Kanat Atkaya bugünkü yazısında yerel seçimleri Galatasaray ve Fatih Terim üzerinden yorumlamış ben sevdim. Kıssadan hissesini almak isteyenler varsa buyursunlar...

3 yorum:

Puskas dedi ki...

Ben de hepsinin divxleri vardı leyn :)

Okechukwu dedi ki...

bugün 6. kuponumu aldım:)

Hiko dedi ki...

Askolsun da favorim;
Video ya almaya giden tuccar Metin Akpinar ile Balayinda otelde uyanan hafif gay Metin Akpinar.. Ikisinide izlerken "oha bi insan bu kadar mi yetenekli oyuncu olur" diyorsun.

Bi de" Hakan abii, sen mannnnnnyak misin yav?"