4 Aralık 2009 Cuma

Vakit Nakit

Atlas Okyanusu kıyılarından Çin’in içlerine kadar uzanan coğrafyada 220 milyon insan bir, iki, üç, dört/tört, beş, altı, yedi/yeddi/ceti, sekiz, dokuz/tokuz, on diye sayarken, İngiliz’in deyimini başlık yapmış bugün Uğur Meleke. O yapmasa idi ilk fırsatta ben kullanacaktım, cümleme düşen haset kıvılcımı o sebepten. Karşımdaki muhterem profesyonel olunca elini benden çabuk tutması elbette doğal ancak bir özengen olarak bana da söz hakkı doğması fena olmadı aslında...

Bayramın 3., haftanın son gününde bir önceki akşamdan kalma Kasımpaşa yadigarı migrenimle beraber Fenerbahçe’ye kırgın sporla barışık geçtim sihirli kutunun karşısına. Önce Gemlik’te Tofaş’a misafir olan Fenerbahçe’yi izleyip aramızdaki buzları bir nebze olsun erittikten sonra sıra geldi Merseyside derbisine. Everton- Liverpool maçını internet üzerinden ve Adalıların anlatımıyla izlemeye başladım. Maçın başında Liverpool kıça başa çarpan bir golle öne geçince, Meleke’nin başlık yaptığı şu cümle maçın ecnebi spikerinin ağzından çıktı…

“If you don’t have a ticket, you won’t have a lottery.”

Benimde pek bir hoşuma gitti ve vakti gelince kullanmak üzere, taslaklarımın arasına o an itibarıyla kaydettim. Ben beklerken vakti gelmiş olacak ki bugün fikrine en çok değer verdiğim spor yazarlarından biri olan Uğur Meleke Galatasaray maç yazısından şöyle demiş...

Hiç yorum yok: