6 Ekim 2008 Pazartesi

Sol Bek Gökhan'a Duyurulur

www.millitakim.com internet sitesinin mesaj hattı linkinden Gökhan Gönül niyetine Yıldıray Baştürk'e yazılmış müthiş mesaj...

fatih kardaş (17.07.2008 15:01:21)
merhaba gökhan abi çok iyi bir futbolcusun dahada iyi olacaksın benim gönlümde dünyanın en iyi solbekisin hep en iyi olacaksın herkez dünyanın en iyi solbeki daniel alves diyor ama sen ondan daha iyisin her neyse abi lütfen senden bir isteğim var senin vicdanına kalmış ama lütfen bu yazıma oku bana bir yardımcı ol abi sen aziz amcayı tanırsın çünkü fenerbahçede futbolcusun aziz başkana benden bir bahsetsen beni görmüşlüğün yok ama 23 aralık 1991de doğmuşum futbolcu olmak istiyorum iyi top oynarım fenerbahçede oynarsam en iyi şekilde ölümüne kanımın son damlasına kadar oynamasam şerefsizim.lütfen aziz amca beni fenerbahçeye transfer etsin adım fatih soyadım kardaş adana yüreğir başak mahallesi 990 sokak numara 7de oturuyorum abi hayallerim takımı ne milan ne barcelona benim tek hayalim fenerbahçe.fenerbahçe tüm türk milletinin oynamak isticeği en büyük takımdır diyorum inanıyorum fenerbahçe allahın izniyle ligde avrupa başarılı sonuçlar alacak aragones çok iyi bir teknikdirektör ispanyayı avrupa şampiyonu yaptı ço kaliteli bir hoca transferler çok iyi abi ortasahanın heryerinde özellikle sağı ve solunda çok iyi oynarım lütfen beni bir alın.abi fenerbahçede oynarsam parada istemem yeterki o forma bana verilsin yeter futbolculuk kolay değil ama bir futbolcunun 10 maçta yorulduğu kadar yorgunluğun fazlasını 20 liraya çalışarak zar zor kazanıyoruz.futbolcu sakatlanıyor zaman zaman yoruluyor ama parayıda götürüyor ama inanıyorum futbolcu bir takıma para değil takım sevgisi futbol aşkı fenerbahçe aşkı olduğu için gitmelidir ne olur aziz amca ortasahanın sağına soluna oyuncu düşünüyorsa beni alın parada istemem hiç bir şey istemem yeterki o formayı bi kez giyim takımım için her fedakarlığı yaparım ne olur ortasanın sağına soluna transfer yaparsanız o ben olayım lütfen beni alın kurbanınınız olayım duyun sesimi ve beni alın.fenerbahçede oynamaktan şeref duyarım savaşırım ölürüm fenerbahçe için.şükrü saracoğlunda beni bir oynatsalar herkes o zaman gerçek bir futbolcu izler herkes o zaman ronaldinhomu fatihmi c.ronaldomu der inanıyorum hep başarılı olurum allahın izniyle.

fatih kardaş (17.07.2008 15:04:05)
yıldıray abi bu yazıyı gökhan gönül abime yollicaktım bilmiyerek sana yollamışım kusura bakma

Kardeşim benim ya:)

Hiç yorum yok: