19 Haziran 2009 Cuma

Ardakaşım Eş Arkadaşım Şek

Kötü geçen futbol sezonunun ardından Fenerbahçe Spor Kulübü basketbolla nefes aldığından ötürü, soluksuz kalmamak adına yerimizi almış idik play-off serisinin başında. Kendimi bildim bileli çubuklunun tarafında olan bendenizin final serisinin ilk maçından önce yazdığı ile serinin son maçının ardından bazı arkadaşlarda infial yaratan yazı dahil tüm postlar taraf olmanın gereğine ihanet etmeyen metinlerdi.
Son maçın öncesinde Döve Döve Yenmeyen Bizden Değil diyen bir adamın, maçın ardından "aaa hiç yakıştıramadım Fenerbahçe taraftarına..." mealinde sanki kendi başka taraftaymış gibi şeyler zırvalaması samimi mi olacaktı sizce?
Vurun abalıya mantığının hakim olacağını bildiğimden ve Fenerbahçe üzerinden Türk basketbolunu kurtarmak için üretilecek sahte senaryolara tepki olarak sakınmadan, iki kere düşünmeden klavyede can bulan yazdıklarımın sonuna kadar arkasındayım.
Benim asıl üzüldüğüm blog yazan insanların, Aydın Doğan'dan maaşlı köşe yazarı mantığıyla hareket ederek ortaya koydukları popülist yaklaşımlar. Sizi bilmem ama ben para kazanmıyorum arkadaşlar bu işten, okur gücenir mantığıyla yazanların tez zamanda emeklerinin karşılığını maddi olarak almaları dileğiyle basketbol sezonuna kendi adıma noktayı koydum.
PS: Sırtında ki yük ağır gelipte şaha kalkan eşek benim üzerine alınanın üzerinden aldım peşin peşin.

Hiç yorum yok: