29 Haziran 2009 Pazartesi

Erdoğan Onyewu

Fifa Konfederasyonlar Kupası dün oynanan keyifli finalle sonuçlandı. Bu işi kendi keyfi ve futbolsever genç nesli uyuz etmek adına yaptığını düşündüğüm Ömer Üründül'ü bir kenara bırakırsak Kerem Öncel ve Erdoğan Arıkan'ın sesinden bize ulaşan maçlardan ben şahsım adına keyif aldım. Başlarken burun kıvırdığım turnuva, yaz sıcaklarında futbolsuzluğumu giderince ekranın başına sabitledi beni. Yarı finaller, final ve 3.'lük maçlarının oldukça çekişmeli olduğu turnuvada, kendi açımdan bir ilk gerçekleşti ve finalde Brezilya'nın rakibini desteklerken buldum kendimi. Benim manevi desteğim, stadda olan Ömer Üründül'ün gitmişken yerinde öğrendiği voodoo büyüleri karşısında manasız olduğundan ötürü Brezilya 2-0 geriye düştüğü maçı uzatmaya dahi gerek kalmaksızın çevirmeyi bildi.
Erdoğan Arıkan ise daha önceki ABD maçlarında olduğu üzere iri kıyım stoper Onyewu'nun ülke sınırları içindeki piyasasını arttırmak adına elinden geleni ardına koymadı. Adam Nijerya asıllı, milli takımda 5 numara giyiyor ve futbol stili ucundan köşesinden Uche'yi andırıyor.
Uche candır, sırf ona benzediği için bile kabülümdür ancak Erdoğan Arıkan'ın derdi ne idi ben onu hala çözemedim...

Hiç yorum yok: